I was looking for a bunk bed for Giulio's room and I came across this great collection of furniture by Rafa Kids.
This Dutch company was founded by a married couple after the interest created by a bed they designed for their first son. It includes solid and space-saving bunk-beds,
desks, stools, slides -all without sharp corners-, rags and vary accessories:
simple designs with three main colour themes (dark-brown, natural and white-wash) that are
appropriate for different ages.
I have recently developed an interest in a city I actually don't know much about, Amsterdam. Two friends of ours moved there a few years ago and they are really satisfied and happy despite the harsh climate for Italians at least! The city is not too big and it is very well organized and the Dutch are friendly and easy-going. Moreover, properties are much cheaper than in Rome. Maybe in 2016?
What do you think, do you like Amsterdam?
What do you think, do you like Amsterdam?
Stavo cercando un letto a castello per la camera di Giulio e ho visto per caso questa bella collezione di mobili di Rafa Kids. Questa compagnia olandese è stata fondata da una coppia sposata dopo l'interesse suscitato dal letto che avevano disegnato per il loro primo figlio. Include dei solidi e salva-spazio letti a castello, scrivanie, sgabelli, altalene -tutti privi di angoli- coperte e accessori vari: design semplici in tre gruppi di colori (marrone-nero, legno chiaro naturale, bianco calce).
Ho recentemente sviluppato un'interesse per una città che conosco in realtà poco, Amsterdam. Due nostri amici si sono traferiti lì qualche anno fa e sono molto soddisfatti, nonostante il clima decisamente ostico per noi Italiani. La città non è troppo grande e molto ben organizzata e gli Olandesi sono amichevoli e rilassati. Inoltre, le case costano molto meno che a Roma. Forse nel 2016?
Che ne dite? Vi piace Amsterdam?
.jpg)






A me piace Amsterdam per i suoi prodotti tipici...:)
ReplyDeleteche ridere, come te tanti!
ReplyDelete